.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم رشت در مجلس :
امضاکنند گان استیضاح وزیر به دنبال امتیاز‌گیری هستند
شمال نیوز: نمایندگانی که به دنبال استیضاح وزیر آموزش‌و‌ پرورش هستند مسائل حاشیه‌ای دیگری را دنبال می‌کنند و طرح استیضاح و کشاندن وزیر به صحن مجلس با هدف امتیاز‌گیری انجام می‌شود.
امضاکنند گان استیضاح وزیر به دنبال امتیاز‌گیری هستند

به گزارش شمال نیوز ، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با فارس با اشاره به طرح تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش‌ و‌ پرورش گفت: نمایندگانی که به دنبال استیضاح وزیر آموزش‌و‌ پرورش هستند مسائل حاشیه‌ای دیگری را دنبال می‌کنند و طرح استیضاح و کشاندن وزیر به صحن مجلس با هدف امتیاز‌گیری انجام می‌شود.

وی افزود: من نمی‌گویم که وزیر آموزش‌و‌پرورش بدون اشکال است اما وی شخص فعالی است و نمایندگان نیز باید میان حوزه کاری و بروز مشکلات تناسب برقرار کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اگر نماینده‌ای از یک رئیس منطقه‌ای دلخوری دارد نباید با بهانه قرار دادن مسائل دیگر وزیر را به صحن کشاند. برخی خواسته‌هایی در سطح منطقه دارند که چندان معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابلی 28 آذر 1391
درود بر نماینده فهیم که حق گفتی .
حسن 28 آذر 1391
منظور شما اين است كه وزير استيضاح نشود و حق آن دانش آموزان بيگناه كه در آتش سوختند پايمال شود.شما نماينده مردم هستيد يا طرفدار وزير آموزش پرورش ؟
منصف 28 آذر 1391
با سلام ، جناب آقای حاج بابایی از توانمندترین وزرای آموزش و پرورش بوده است که الحق تحولات زیادی بوجود اورد چون خود از مدیران این نهاد بوده است استیضاح برای چی برای اینکه 50 درصد مدارس تخریبی داریم برای اینکه وضعیت معیشتی معلمان خوب نشده ، کی تایید و تصویب بودجه را انجام می دهد قضاوتش با مردم هست که همه میدانند... . تخریب یک نفر به خاطر لگد مال شدن کل فرهنگیان ، که جلوی طرحهای رو به پیشرفت ایشان گرفته شود.
نا شناس 28 آذر 1391
الحق و و الانصاف راست گفتي آقاي جعفر زاده .
جواد محمدی صیقلانی 28 آذر 1391
واقعا راست گفتید از جمله کسانی که نامه استیضاح را امضائ کرده اند یکی از نمایندگان گیلان(رشت)هستند که به اتفاق آقای وزیر چند روز قبل به فرانسه و......سفر کرده بودندواز وزیرخواستن که مدیر کل آموزش وپرورش را عوض کنند که جناب وزیر زیر بار نرفتند ،حال این مرد جاه طلب وقدرت طلب که کمترین رای را در رشت به دست آورده برای رسیدن به اهداف نا مشروع خویش اقدام به این کارها می کند .مردم رشت ایشان را کاملا می شناسند.
حق بین 28 آذر 1391
برادر جعفر زاده یعنی شما از آقای وزیر حمایت می کنید . همانطور که قول داده بودید یک بومی در آشنا را کمک کنید برای استانداری بعد معامله کردید همانطور که ثابت قدم را شهردار رشت حکم گرفتید
نا شناس 29 آذر 1391
برای این آقای جعفرزاده متاسفم،که فقط وقتشو گذاشته برای حرف زدنهای بیخود،تاخودشومعرفی کنه،این آدم مریضه.
محمد احمدی 30 آذر 1391
آیا نمایندگان محترم سوگند یاد نکردند چراامدیران توانمندرا به بهانه های مختلف حذف می کنند چرا استیضاح از وزیر را برای رسیدن به منافع خود مطرح می کنند برای اینکه اموزش وپرورش مسیر صعودی تحول بنیادین را طی کند بایستی:1-استیضاح ازوزیر دستگاه مهم تعلیم وتربیت سلب شود2-وزیراین وزارتخانه مهم از جانب مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای انتخاب شودتا دغدغه ای نباشد در غیر اینصورت پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
نا شناس 14 دي 1391
آنها که بدنبال استیضاح وزیر هستند بدنبال امتیاز گیریند یا اونها که نماینده های امضاء کننده رو به پس گیری امضاهاشون ترغیب میکنند؟جناب مهندس جعفرزاده عزیز چرا تصور میکنید هنوز هم میتونید مردم رو با این حرفهاتون فریب بدید؟شما همیشه دلت میخواست تو اموزش و پرورش استان نفوذ مدیریتی داشته باشی الان داری این و از جناب وزیر میگیری برادر مکتبی
نا شناس 20 دي 1391
جناب مهندس جعفرزاده اگر در حرفها و عملکرد هاتون ذره ای صداقت وجود داست همه اونهایی که انتخابات رو باهاشون شروع کردید اینجوری شما رو ترد نمیکردند و اینهمه تازه وارد رو دور خودتون جمع نمیکردید.همه استان روی این جریان زوم کردند که چرا همه دوستان و مدیرانتون حتی نزدیک ترین خویشاوندانتون شما رو ترد کردند حتی برادرهاتون پا توی ستادتون نمیگذارند.جدا اینها جز بخاطر اینه که متوجه شدند هیچ صداقتی توی حرفهایی که میزنید ندارید؟
نا شناس 24 دي 1391
ستاد مهندس جعفرزاده که تبدیل شده به اتاق فکر انتخابات خانم م.ابروفراخ و جالبه رئیس ستاد هم همسر خود مهندس جعفرزاده است.ظاهرا بهمین دلیله که همه مدیران و همراهان انتخاباتی ایشون این ستاد رو ترد کردند و انجا پا نمیگذارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.